Peste o suta de ani in industria cafelei

La inceputul secolului trecut, Luigi Lavazza, parintele acestei binecunoscute marci, punea bazele firmei care a revolutionat conceptul de cafea espresso si care continua sa fie cel mai important punct de reper pe piata de cafea premium la nivel mondial.

In prezent se consuma zilnic cateva zeci de milioane de cesti de cafea Lavazza in toate colturile lumii si Lavazza este intr-o continua schimbare din dorinta de a satisface toate pretentiile clientilor ei. Astfel au aparut pe linga oferta clasica de cafea si noile sisteme Lavazza Espresso Point si Lavazza Blue, nascute din dorinta celor de la Lavazza sa fie mereu cu un pas in fata pretentiilor cunoscatorilor de cafea..

Va invitam de asemenea sa patrundeti vastul univers al produselor binecunoscutei marci internationale LAVAZZA, produse care se adreseaza tuturor consumatorilor, de la cei casnici la cei din campul HoreCa.

Pentru adevaratii cunoscatori, va invitam sa va delectati cu bogata colectie de ceaiuri profesionale ale firmei Demmers Teehaus – Austria, obtinute din cele mai rare culturi de ceai din lume.

Cu o oferta ce cuprinde aproape in exclusivitate produse premium, nu putem sa va oferim altceva din partea noastra decat niste servicii premium, care sa vina in intampinarea nevoilor voastre.

Echipa noastra a ales sa se dedice promovarii unor produse de mare calitate care sa poata acoperi toate nevoile dumneavoastra si sa adauge valoare activitatii si imaginii dumneavoastra.

Pasiti alaturi de noi in universul calitatii.

FONDATORUL

Lavazza S.p.A Group a fost fondat in Turin in 1895 si a luat nastere datorita abilitatilor profesionale si viziunii fondatorului sau, Liugi Lavazza, intemeietorul unei familii care se afla in fruntea industriei cafelei prajite de peste o suta de ani. Luigi a cumparat o alimentara in Turin, in Vio San Tommasa, vanzand articole precum sapunuri, uleiuri, cafea, cafea, zahar, lumanari, iar în 1897, a inceput si prajirea cafelei.

A DOUA GENERAĊ˘IE

Activitatile de dupa razboi au fost preluate rapid intrucat copiii lui Luigi, Mario, Beppe. Maria, Pericle si Ginetta s-au alaturat companiei. Specializarea progresiva a companiei in activitatile sale a condus la concentrarea exclusiva pe ulei, zahar si cafea.

Investitiile ulterioare s-au dovedit a fi inspirate si in scurt timp Lavazza a devenit cel mai mare importator de cafea din cadrul Corporatiei ColonialiĊŸtilor. 1948 a fost un an de expansiune pe piata cererii de cafea, vanzarile crescand exponential.

Anul 1979 a marca infiintarea Centrului pentru Cercetare si Studii in domeniul Cafelei, Luigi Lavazza, care s-a transformat in actualul Centru de Instruire, avand peste 20 de sucursale in intreaga lume.

A TREIA GENERATIE

Anul 1982 a marcat incepuful expansiunii Companiei peste hotare: prima filiala s-a deschis in Vincennes, langa Paris. In anii care au urmat, expansiunea a continuat in Germania, SUA, Austria, Marea Britanie si Spania.

A PATRA GENERATIE

In 1995, Lavazza si-a aniversat centenarul 1500 angajati, 5 fabrici, o gama de aproximativ 250 articole si 44% cota pe piata de retail. In 1996 s-a deschis prima cafenea Lavazza: Cafeneaua San Tommaso 10, Iocalizata in Via SanTomassa nr. 10- locul in care Luigi Lavazza si-a deschis afacerea la sfarsitul secolului 19. La inceputul secolului 21, Lavazza continua sa creasca pe toate fronturile. In 2006, Lavazza avea 8 filiale, pe langa  prezenta in 80 de tari prin intermediul retelei sale de distributie.

CE INSEAMNA ESSPRESSO?

In limba italiana, termenul „esspresso" este sinonim cu „facut pe loc". Acest lucru subliniaza prepararea speciala a cafelei sub presiune, pe loc, folosind un aparat profesional atunci cand este comandata de catre un client: este o metoda utilizata pentru a diminua timpul de preparare, care era considerat prea lung. Primul prototip da aparal pentru esspresso, care a fost prezentat la Expozitia Universala de la Paris, dateaza din 1855. Insa, abia in 1901 a fost produs pentru scopuri comerciale. Metoda unica folosita pentru prepararea cafelei, face din espresso o bautura concentrata, cu arome intense.

Lavazza - peste 20 de ani de instruire si inovatie in servirea espresso

In fiecare zi, douazeci de milioane de italieni beau o ceasca de espresso, acest lucru inseamna ca in fiecare an, acest ritual se repeta de cel putin 27 miliarde de ani.  Dintre acestea, 14 miliarde sunt cesti de cafea Lavazza. Un asemenea consum merita atentie si instruire constanta, astfel consumatorii de espresso sa poata beneficia de un produs pe masura: din acest motiv, in urma cu 20 ani, Lavazza a decis sa se implice in educatia pe tema cafelei, bineinteles, cu stilul si profesionalismul care au caracterizat intotdeauna Lavazza. Primul Centru de Instruire s-a deschis in 1979.